Kızlar uyuz olmuştuk krem kullandık herşeyi ütülü giyiyoruz sanırım kremden sonraki 4. Gün bugün ama bebeğimin ayaklarında kızarık noktalar var tabanında ve karnında. Ne bu şiş değil alerji gibi birden çığlık atar gibi de ağlıyo anlam veremiyorum. Ne doktoruna gidicem ne anlatıcam onu bile kestiremiyorum