ZMK Sefaserpil iphone den vazgeçmem 7 plus telefonum 4 senedir gram birşey olmadı yepisyeni gb düşük olduğu için değiştirdim 13 aldım en sağlam en iyi telefon bence bütçeniz azsa 11 in ikinci ellerine bakabilirsiniz yada x in
Aygnnezgii Deletedmom8453 İphone ve oppo bana göre eşimde 8 var 250 GB benim telefonum da oppo 128 GB ve çok memnunum donma vs olmuyor 4 binden fazla fotoğraf var birsuru uygulama
ZhraCelik Sefaserpil iphone en iyi şuan 11 kullanıyorum çok memnunum eşimi ikna edebilirsem 13 almayı düşünüyorum