EdanurecemnurUm Kizlar bugün 8 aylık bebeğim bezi de kan gördüm kan ilcaci kullanmıyorum nden olur kötü birşey varmıdır rendevu aldım ama yinede içim rahat etmedi
cilemm_karasu EdanurecemnurUm kakadan bulaşmış olabilir mi ? Alerjisi vardır belki bir besine bu sebeple olmuş olabilir .
Aloneeee EdanurecemnurUm akıntısı ile birlikte gelmiştir belki öyleyse idrar yolu enfeksiyonu oluyor kızım küçükken çok çekmiştik. Takip edin bir daha olursa doktora götürmeyi ihmal etmeyin
cilemm_karasu EdanurecemnurUm Ama daha 8 aylık her besini denememişsinizdir . Eğer emiyorsa Sizin yediğiniz birşey de etki etmiş olabilir . Yine de doktora götürün net olarak belli olur . Geçmiş olsun tekrarlamaz umarım
Rikaa EdanurecemnurUm kaka da kan parazit olabilir, alerjik, enfeksiyon olabilir. Tahlil yapmalari lazim. Fotografini cekin doktora gostermek icin