Kızlar merhaba.
46 günlük bebeğim var. Normalde 20 temmuzda işe baslamam gerekiyor. Sorum şu sizlere bebeğim dogdugu zaman emzirme 180 tl ve analık paramı aldım yani maasının 3te 2 si olan parayı.
Devletin verdiği 300 tl artı geri kalan para ne zaman yatacak?
şimdiden cevaplar için teşekkür ederim ♥️🙏🏽