Tugcegokturk 2 ay 13 günlük anneyim ama ara ara Emzirirken ve emzirdikten sonra göğsümde acayip bi sızı oluşuyor, sırf bu yüzden emzirmek bile istemiyorum bazen. Nasıl geçecek bu sızı bilgisi olan var mı ?
Morfrenk Tugcegokturk zamanla yavrum, emzirirken süt üretimi devam ettiği için sanırım göğüs öyle bir sızlama yapıyor ama geçecek
uzlet Tugcegokturk Benim de bugün tam 1 aylık oldu Ben de aynı şey yaşıyorum özellikle sol göğüsüm hem sertleşiyor hem de çok ağrıyor gece üzerine yatamıyorum bile
Basak2811 Tugcegokturk Canım sütünü tam boşaltamıyosun ya bebek emzirme şeklin yanlış ya sen yanlız emziriyosun . Göğüsün marsit olabilir süt kanalarin tıkanbilir . bebeği emzirdikten sonra suyunu biraz sağ .Ben o sıkıntıdan çok çektim çok zor bı durum
Tugcegokturk Morfrenk dayanılacak gibi değil ama canım çok yanıyor ve acıyor, gece uyandığında emzirince acısından uyuyamıyorum bile :( emzirirken dişlerini sıkıyorum çığlık atmamak için
Morfrenk Tugcegokturk allah allah, bu kadarı normal değil sanki.. Yanlış mı tutuyor acaba memeni o ayda o kadar acımamalı çünkü, göğsünde nohut gibi sertlikler var mı?
CemileAbdullah İltihap olabilir benimde oldu o günlerde damarlar sinirler kesiyorlar sanki çok kötü oluyor
1Ceylan_5kuzu Dokuz aylık ikizlerim var aynı problem bende son 1 aydır var annem üşütüyorsun biz eskiden emzirdikten sonra havluyla sarardık demişti gerçekten bende sızlamaya başlayınca sariyorum bebeklerin ince battaniyesini ısınınca gogsum acısı geciyo bide onu deneyin mastit değilse tabi