Yarın bebeğim 7 aylık olacak. Herkesin genetiği farklı bunun farkındayım ama bazen aklıma takılıyor. 36. Haftamızda 45 cm doğdu. Bu kadar kısa doğn duymadığım için boyu takılıyor bazen aklıma normal mi acaba diye. Geçen ay 67 cm idi. Bu ay uzamadı gibi geliyor 68 desek bu ay sizce nasıl bu ay için? Doktorlar çok geniş bir aralığa normal dedikleri için size sormak istedim.