Asivemavi Merhaba arkadaşlar yatak odası 20-21 arası bugün ilk kez uyku tulumu giyicez içimize ne giymek lazım. Birde üstüne müslin örtü örtsem mi üşür mü ki ❄️
Simurg Asivemavi Neye göre kalın diyorsuniz anneler ben de kızıma 2.5 tog giydiriyorum içine ince giydirince buz gibi oluyor çocuk evim de 20 derece 🤷🏻♀️
Bal15 Asivemavi 21-22 yatak odası 1.5 tog ebebek ten aldimdi tulumu altına uzun kollu zıbın ince pamuklu pijama üstü açık klima ile isiniyoz
Adige3062 Bende 2,5 tog giydiriyorum. O derecelerde içine alt üst orta kalınlıkta bi pijama giydiriyorum üstünü örtsem de cok açıyor örtmüyorum bu şekilde yatırdığımda. Tabi birde çorap🙂
Asivemavi Adige3062 uzun kollu ince iç tulum var onu giydirsem nasıl olur bu nefes alan zıbın kumaşı olmdan
Adige3062 Asivemavi istersen bugun bi dene baktın terliyor sadece zıbınla yatırırsın her bebek farklı
Adige3062 Lidya-t hayır canım kızım gece 14563 kere uyanıyor desem🙂 terlese mutlaka ama mutlaka görürüm
Bal15 Birazda sanırım bebislerin alıştığı ısıya da bağlı bu iş bizim çok sıcak değil 21 ile 24 arası en fazla evimiz
Mervemerveesk Asivemavi aynı oda ısısı, 1.6 tog, içine sadece zıbınla uyuyor oğlum. Siz bir de üzerini örtmekten bahsediyorsunuz🙃
Asivemavi Mervemerveesk üşür diye endişe ediyorum o yüzden böyle dokununca ince geldi tulum ama 2,5 yazınca bi kararsız kaldım
__zulfisiniz__ Asivemavi kızlar valla benim oğlanda fermuarını açmayı öğrendi ne yapacam ya taktik verin ters giydirsem kapşonlu
birtutamsac Asivemavi 20-22 derece içine uzun kollu zıbın ve pijama giydiriyorum 1,6 tog değeri üstünü bazen çok ince battaniyeyle örtüyorum ama çoğunluk örtmüyorum, sizinki 2,5 kalın geldi içine tek atlet zıbın giydirebilirsiniz