Atabsra ben 6 aylık olduğundan beri, sapındaki çöpünü koparıp, suya tutup (dışındaki tozunu aldırıp) ,direk eline verdim. 🤣🤣 hiç öle haşlama robottan geçirme falan yapmadım. Kendim nasıl yiyorsam,ona da o şekilde verdim cnm.🤷♀️Şöyle gğzelce bir durla dışını, sapındaki çöpü kopar, ortadan iki ye azıcık ayır inciri,çekirdekleri ortaya çıksın, eline ver ve başında bekle bitirene kadar.