neredenbileceksinizz Kızlar bebeğim 1 yaş 1 aylık durduk yere çığlık atar gibi ağlamaya başlıyo sadece kendini kasıp ağlıyo. Daha önce böyle yapmazdı hiç. Duruyo sonra tekrar ağlıyo. Nolur yardım edin sebebi ne olabilir
Sekerportacalilay neredenbileceksinizz merak etme canım bende post açmistim. Benim bebeğimde yapıyor bazen doktora da sordum kendini keşfediyor neler yaptığını sesini sıkma hissiyatini falan tanıyor dedi. Birşey yok norolojik kontrolü de normal yani dedi. TV izletiyorSan biraz kesmende fayda olabilir. 14 aylık kızım bugün yanaklarımı sıkmak için aynı hareketi yaptı çok tatlıydı 😂
Rubab_Mommy neredenbileceksinizz Benim kizimda oyleydi o donemler zamanla azaldi 16 aylik şimdi.Hala bagiryo kulaklarim cinliyo beynim icinde yankilaniyo sesi😐
Dfnekus Benim kızım da 1 yaş 10 günlük aynı hareketleri yapıyor bu dönemde normal herhalde evde çığlık çığlığa geziyor
neredenbileceksinizz Dfnekus tam uyuyacağı zamanlar da yapıyor mu canım. Ödüm kopuyor nöbet mi diye . Epilepsi hastası aynı zamanda aşırı çaresiz hissediyorum
Dfnekus neredenbileceksinizz Hayir her zmaan yapıyor mesela elimden gördüğü biseyi istediğinde vermeyince çığlık atıp kendini arkaaya doğru atiyor biraz ağlayıp susuyor Bide kendini sikiyor gibi yapıyor yani 2 haftadir hep yapıyor bunu bence normal bu bilmiyorum ama epilepsi krizi olsa daha farklı şeyler olurdu
neredenbileceksinizz Dfnekus bebeğim sara hastası canım doktor ilacı azalttığı için yan etki olabilirmiş herşeye bakıldı temiz
neredenbileceksinizz Sekerportacalilay bebeğim west sendromu hastası canım. İlacı azalttığımız için yapıyo olabilirmiş.
Rubab_Mommy neredenbileceksinizz Cogu zaman bişey istediginde yapiyo.Aglamak yerine ciglik atiyo.Bazende durduk yere evin icinde dolanirken