Sekerportacalilay Denizgozlum 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ şimdi nimenrix yaptırıp daha sonra 3 doz bexsero yaptırmalıyım yani? Aynı da 2 doz birden de yaptırabilirsiniz demişti sekreter bugün demek ki nimenrix ve bexseroyu aynı gün vurmaktan bahsetti.
Sekerportacalilay Denizgozlum yarın gidicez doktora özel aşı olması sebebiyle doktor yapılmasında fayda var dedi fakat özel aşılar konusunda yönlendirme yapmıyor gibiydi. Ateş yaptı mı?
Deletedmom_49 Sekerportacalilay hemde nasıl. Post açtım hatta. İnim inim inledi titremeye başladı. Bacağı çok kötü şişti. Kustu. Fena çarptı bizi bu aşı. Halen bekliyorum başında. Ateşi yükselir tekrar djye
Denizgozlum Deletedmom_49 hangisi yaptı. Bexsero için yan etkisi çok oluyor ağır geçiyor dediler. Biz alerjik Bünyeli olduğumuz için aşılar ağır geçiyor. Bexseroyu o yüzden sonra ki aylara erteledim.
Sekerportacalilay Deletedmom_49 ah yavrum kıyamam ya Allah yardımcınız olsun 15 dk ya 1 duş aldirsaniz faydası olmaz mi? Ağır geliyor vücutlarına bu aşılar yaptirmak mi iyi yaptırmamak mi insan arada kalıyor. Ben kızımın hep böyle düşürdüm ateşini
Sekerportacalilay Denizgozlum bizimde alerjik bünye 🙄 Allah korusun aynı anda ikisini vurdururum diye düşünüyorum bende 🤦🏼♀️
cinemmm Denizgozlum bexsero yapmıştı bizde de ateş var ama daha ziyade ağrısı olsu çok ağladı ilk dozda 2. Dozunda hiç bişi yaşamadık şükür
Toprakaren cansu67cinkose fiyatlar eczaneye gore değişmez eczanede çalışıyorum fiyatları devlet belirliyor her yerde ayni
Edauu Toprakaren ben daha aynı olan bir eczane görmedim her eczanede farklı fiyat izmir çiğlide otutprum bilerek geziyorum özel ilac vs hepsi değişik fiyat
Sekerportacalilay Toprakaren bexsero ve nimenrix fiyatlarını söyler misiniz? Neden soruyorum hastane biz temin ediyoruz dedi. O sebepten soruyorum.
Sekerportacalilay Deletedmom_49 Gelmiş geçmiş olsun 🙏 Bakalım.bizim yarın nasıl.olacak inşallah ateş yapmaz🙏🤲🥺