Kızlar bebeğim 13 aylık ve ben sanırım 7 haftalık hamileyim.Hamilrliği öğrendiğimden beri kızım ishal ne zaman emzirsem hemen ardından bezini dolduruyor günde 6 bazen 7 kere bezini alıyorum acaba emzirdiği için mi çünkü çok iştahsız gediği bişeyden olduğunu düşünmüyorum.Hamşleyken emziren böyle bi sıkıntı yaşadı mı emzirmeyi bırakmalı mıyım yoksa devam mı etmeliyim