Ogretmen_anneeee Ya uykusuzluktan ağlıyor gene de uyumuyor 😔 gazı yok altı temiz karnı tok 😞 tam uyuyacak birden uyanıp ağlıyor bugün birşeyler oldu çocuğa 😞
Defne42 Ogretmen_anneeee gazı olmadığını nerden biliyosunuz muhtemelen gazdır çıksa bazen yeterli olmuyor
1ana_2evlat Ogretmen_anneeee Yarım kundak yapın, gözlerini örtecek sekilde bere takın, alıyorsa ağzına da emzik verin ve sallayin ayakta hafif hafif pış pışliyarak. Yatacaktir
Yldznesrin Ogretmen_anneeee bebekler çok çabuk sancı oluyorlar onun için sıkı sarın sıcak tutun ayanizda yatırmaya çalışın
Ogretmen_anneeee Defne42 canım gazını defalarca çıkarttım gazı çıkınca duruyor bi süre sonra geri ağlıyor gözleri kızardı uykusuzluktan 😞 bugün böyle oldu . 1 aylık bebek sonradan böyle olur mu ki
Ogretmen_anneeee 1ana_2evlat yarım kundak yapıyorum en baştan beri sevmiyor ellerini uyku da çıkarmaya çalışıyor çıkaramazsa kızıyor ama eger bağlamazsam da elleriyle kendini uyandırıyor 😞
Efeninanasi Ogretmen_anneeee bende aynı durumdayım şu an bıle kucagımda uyutuyorum gene uyanıyor bıde aglıyor çıldırcam yani geçer dıye ümid edıyorum
selosunannesi Ogretmen_anneeee olur benimde öyleydi arkadaş yazmış beyaz gürültü açtım bereyi gözüne indirdim kucağında hızlı hızlı kendime.dogru pis pis diye salladım o akşam öyle sustu 40 çıkana kadar bı kax gün devam edebilir sakin kalmaya bak ben atlattım çok şükür ninni de şöyle sesini tanıyor uyuyor
Elenabebek Dün aynı şeyi yaşadım akşam 6 da uyandı ve gece 1 gibi ancak uyudu Herşeyi denedik uyumadı ağladı en son yüz üstü koydum sırtına masaj yapmaya başladım ve uyudu
Ogretmen_anneeee Basak2811 yok canım karnı tok cünkü mama ve meme gidiyoruz ama ayaklarını badem kendine cekiyor sanırım alttan gazı var 😞
Nhl87 Ogretmen_anneeee büyüme atağı haftasında olabilir bende de olmuştu ağlama krizlerine giriyorlar
Melegimekavustum Ogretmen_anneeee 44 günlük kızım şu an bizde öyleyiz. Gaz yok altı temiz karnı tok. Meme de uyuyor Yatırınca uyanıyor. Denemediğimiz şey kalmadı napıcamızı şaşırdık
Ogretmen_anneeee Melegimekavustum evet yatırınca uyanıyor bazen yatırınca sürekli elim üstünde olsjn istiyor 😞
Yldznesrin Ogretmen_anneeee benim kızım huzursuz olduğu zaman ayeti Kürsi fil süresini okuyorum hemen susuyor abartısiz iki üç saat uyuyor deneyin derim
AHSENMOMS Ogretmen_anneeee Atak haftasıdır internetten araştırın harika haftalar diye bir uygulama var ücretli bir uygulama ama bebeğiniz ile ilgili bütün atak haftalarını söylüyor
Kuzeytoo Ogretmen_anneeee Ogretmen_anneeee kuzum benim de öyleydi çok gazlı bi bebek değildi o yüzden yatma pozisyonunu sevmedi gibi düşündüm 1 aydan sınra yüz üstü yatırdım kafasını çevirdiğine dikkat et çevirtmiyorsa yatırma. Hem uzun uydu hem gazıı çıkardı. Bazen de kundak yapıyorum ince bir yastıkla yatırıyorum düz yatmayı asla sevmiyor. Yastığın kenarları biraz havada tutacak şekilde yatırıyorum yenidoğan bebekler sıkışık yatmayı çok seviyor kendini güvende hissediyor