Kizlar 3 aylik kolik bir bebegum vsr ilk dogdugunda 1 ay yogun bakimda kaldi sonra surekli kontroller derken başımızı kaldiramiyoruz hastanaden surekli öksürse hapsursa en ufak seyde hastaneye gidiyorum doktorum artik yogun bakımı unutun onun etkisi gittj artik normal bebek dedi ama ben halla icimden atamiyorum ilk bebegim üstüne cok mu titriyorum anlamadim daha simdi yine hastaneden geldik bu gun biraz oksuruyordu allahtan oksurmesi cigerle alakali biseyi yokmus hafif karin ağrısı bide gaz varmis esim de artik kızıyor surekli hastaneye gidiyoruz diye malum her gitmede ozel hastane güç yetmiyor bu gun hic biwey yapılmadığı halde 300 tl gittj sizce abartiyor muyum