İyi geceler bebeğim 23 günlük doğum kilosu 2910 hastanede 2.gün itibariyle günde 2 kez mamaya başladık sarılık olur dedi doktor ama emzirmeyi ihmal etmedim birinci hafta kontrolünde 2800 çıktı doktor kilosu çok düşmüş her emzirme sonrası mama ver sütun yaramıyor çok sulu doymuyor benek dedi o günden beri hala her emzirmeden sonra 60 cc mama veriyorum çünkü bebeğim doymuyor sütümü sagiyorum kalanı boşaltmak için Bazen 20 bazen40 cc cikiyor en az 20 dk bazen 40 dkya yakın emiyor ardından 60 cc mama takviyesi yapmak zorunda kalıyorum mama vermediğimde ağlamıyor ama ağzı açık olarak aranıyor ellerini emiyor sinirleniyor ve asla uyumuyor bu da bana sürümün yetmediğini düşündürüyor