Melike148 Kızlar merak ediyorum her bebek diş çıkartma döneminde kılo kaybı Yaşar mı sizin bebişler kılo verdi mi 7 aylığa yaklaştık dişimiz yok suanlık ama merak ediyorum bizde vereceğimiz mi iştahımız yerinde suan bakalım
Kirpigiller Melike148 5 gün sonra 6 aylık oluyoruz dün cikardik alt dişleri ucu göründü 😅😅yani bı kaç gün öncesi huzursuzluk yaşadık bı kaç kez uyku da sorun çıkardı iştah yönünden pek bı degisiklik yaşamadık ağladığı zamanlar karanfil zeytinyağı yapmıştım onu sürünce hemen rahatliyordu susuyordu ağzı hep kabarmıştı zaten anlıyordum ağrısında