Pasaannesiiii benim de bebeğim tam 13 aylık. Dün ona keçeden parmak kuklalar yaptım hayvan ve çiçek şekillerinde. Çok hoşuna gitti onları konuşturup hikaye uyduruyorum. Carioca nın 1 yaş üzeri parmaklarıyla rahat tutabileceği şekilde boyaları var el kirletmiyor silinebilir ve kırılmıyor. Kumaşa bile boyasa boyanmıyor kumaş. Boyasa da silinebilir. Onu da yapmaya başladık geçen ay. Bir saate yakın oyalıyor. Süzgece kurdaleleri çift taraflı bağladım onları çekiştiriyor. Büyük parçalı legolarla oynuyoruz üst üste diziyor sadece ya da dizili verdiysem çıkarıyor. Ayakkabı kutusu gibi bir karton kutuya yuvarlak delik açabilirsiniz. Plastik küçük toplarınız varsa onları delikten atabilir.bul tak oyuncağı gibi oyuncaklarla motor gelişim için oynayabilirsiniz. Mandallarla ince motor becerisi için oyun yapabilrsiniz. Ben mandalları her yere takıp duruyorum. O da büyük zevkle çıkarıyor 😅 dans etme, kitap okuma, karşılıklı top oynama, araba sürme, ce e, yakalama gibi oyunlarda oynayabilir. Sar sar makarayı gibi şarkıların hareketlerini birlikte yapıyoruz. Yani o kendince sarmaya çalışıyor ve alkış kısmını yapıyor sadece ama hoşuna gidiyor 🙈benim bir köpeğim var otur dersen oturue diye bir çocuk oyunu var ben küçükken oynardık. Döne döne oynanıyor.onu oynuyoruz otur diyince oturuyoruz eller şak şak diyince alkış yapıyor yine. Duyusal gelişimi için önce ki aylarda duyusal şişeler yapmıştım. Ses çıkaran şeyler koymuştum. Nohut, mercimek gibi farklı şişelere. Kimine ponpon atıp su koymuştum. Arada hala onlarla da oynuyor.Şu an aklıma gelenler bunlar