GiybetReis Mom5457 Rabbim şifa versin 🙏🏻🙏🏻 Yarın kellepaça içirin bol sarımsaklı. Çok iyi gelir takviye olur🌸🌸
Mom5457 birtutamsac aynen sadece dün ve bugün ateşliydi dün 100 kişi vardı resmen fırsat olmadı kendim düşürdüm uyku uyumadım ama öğleden beri kötüleşti bi götürdüm enfeksiyon. Bi de hep evdeyiz yani. Size de geçmiş olsun çok üzücü bebeklerin hasta olması 😕
birtutamsac Mom5457 ya bende öyle valla kaç gece ayaktaydım, teşekkür ederiz ☺️ kesinlikle bebekler hasta olmasn inşallah tez vakitte şifa bulur 🤲🏻
75kinalikuzu Mom5457 çok geçmiş olsun benim kizimda hasta öksürüyor boğazında balgam var ateşi yok çok şükür dr â götürmedim antibiyotik verip yolluyilar kendim iyilestir meye çalışıyorum hastaneler dolu korkuyorum birşey kapar diye
Mom5457 75kinalikuzu aynen dün 100 kişi vardı şakasız hem de. Ben de 2 3 gündür kendim denedim ama mecbur kaldım en son her türlü zor ya
Zehraayaz 75kinalikuzu valla geçmeyince geçmiyor canım çocuk cekiyo gözünün önünde eriyor mecbur dayanamyip götürüyorsun verdiği ilacı kullanıyorsun günlerdir yapmadığım şey kalmadı en son 2 tane antibiyotige Mecbur kaldık keşke hiç gerek kalmasa
Mom5457 Zehraayaz aynen ben de ilaca hiç alıştırmam ama ne yiyor ne içiyor ateş ateş ateş kullanıcam yani bakalım iyi gelir inşallah hepimizin bebekleri iyi olur
ilkgozagrimmmm Mom5457 Çok geçmiş olsun. Bizimde bugün başladı. Öksürük,burun akıntısı 37-38 arası ateş yarın götürelim en iyisi. Sizinde ilk hafif mi başlamıştı
Mom5457 ilkgozagrimmmm evet ve evin içindeyiz ihtimal vermedim diş dedim. Hem diş hem enfeksiyonmuş meğer başta hafif başladı ilk 2 gün az sıcaktı çıkacak sandım dün çocuğum kafa kaldıramadı birden 38 ve 38.5 oldu bugün de 38.5 ve hatta 39 oldu hemen götürdüm suratını yıkayınca bile titredi yani. Salgın var bi de evde bile olsalar hasta oluyorlar götürün bence de 🤦🏻♀️
ariamom Mom5457 oy masum meleğim basılsa uyumuş bir an önce toparlar inşallah canım benim❤️🙏🏼, benim kızımda öyle hastanenin kapısından girdik mi ağlamaya başlıyor o kadar hasta oldu ki hep götürüp getirmekten anlıyor yavrum.
Mom5457 ariamom biz de 2dir anlıyoruz artık yatırdığımda bile iğne ya da muayene şurup falan sanıyor içim gidiyor şimdi uyutmaya çalışıyorum ılık duş aldırdım bakalım 😪 anne olmak zor ama bebeklerin işi daha zor gerçekten kıyamıyorum 🥺