16 aylık kızım gece beslenmesini filan kestik ama kendi yatağına koyduğumda gece uyanıyor ağlıyor geri uyuyamıyor kendi kendine ama aglayınca yanıma alıp koyduğum zaman daha rahat uykuya dalıyor yanıma aldıktan sonra uyansada hemen geri dalıyor ama yatağında kesinlikle geri dalmıyor ağlıyor kalkıp oturuyor , yanıma da alıştırmak istemiyorum cunku hamileyim 5 ay sonra doğum yapacağım kısmet olursa ama napacagım bilmiyorum kokumu mu arıyor tek olunca korkuyor ben yanında olunca benden destek mi almış oluyor tam olarak çözemedim açıkçası napmam gerekiyor bana fikir verin ağlasa da kendi yatağında mı uyusun yoksa yanımda yatırayım rahat mı uyusun 🤯