Tugkaninannesi 120 ml biraz fazla geldi bana. Doğduktan sonra ilk 2 hafta küvezde kaldı bebeğim, sütümü sağıp götürüyordum. 70 ml veriyorlardı en fazla, kısa bi süre evde de ben sağıp verdi, o zamanda 70 ml le devam ettik. 80-90 ml verdiğimde genelde kusuyordu.
Bir de bineronla beslerken arada durup gazını çıkartın sonra tekrar biberonu vermeye devam edin demişti hemşireler. Emdikten sonra da 10-15 dk yatırmayın, göğsünüzde 45 derece açıyla biraz dik tutun.