Kubra9 Kızlar 8,5 aylığız diş çıkmadı bi türlü 4 4,5 aylıkken vardı kaşınmaları sürekli halrn daha var beyazlamalarda var damaklRında şu bi kaç gündür geceleri huysuzlanmalarıda oluyo acaba çıkarmı bu kadar geç olanlar varmı aranızda ?
Melindaninannesi Kubra9 benim kızım da ilk dişini 10 aylıkken çıkardı. Hatta hala niye çıkmıyor dişi diye dert ediyordum . 🙈 Sonra peş peşe çıktı dişleri.
kaganege Kubra9 evet diş dönemi cok emmek istiyorlar. Tetagil dis granülü kullanıyoruz biraz rahatlatıyor
Kubra9 Melindaninannesi ay bizimde öyle olsun inşallah peş peşe çok canları yanmasın hiçbirinin çok zor Rabbim kolaylık versin inşallah 🤲🏻🥰☺️👏🏻
Melindaninannesi Kubra9 kolayca çıkar inşallah sizin de. En çok kabarıp da diş patlarken zorlanıyor bebisler. Karanfil yağı sürdüm diş etlerine rahatlayıp uyuyabiliyordu tavsiye ederim. Önce hafif yakıyor sonra uyuşturuyor diş etini ( kendimde denedim😅 )