Kendimi bildim bileli (ilkokul civari) agiz kokum var. agiz bakimima ozen gosteriyorum dil dis fircaliyorum dis ipi gargara hersey. Disciye duzenli gidiyorum. Dis tasi temizletiyorum curugum falan yok disci agzinda koku olusturcak bi problem yok dedi. Dahiliyeye gitmeye utaniyorum gercekten. Zaten agiz kokusu harici hicbir sikayetim yok. Mide kaynakli olsa ya da bobrek ciger vs baska belirti vermezmiydi 20 yildir bi fiil kokuyor cunku ac tok sabah aksam farketmiyor. Fircaliyorum 10 dk gecmeden koku geri geliyor. Yani problem ic organlarimda olsa baska bir belirti vermezmiydi arkadaslar. Nolur bi yol gosterin esimle aramizda cok buyuk sorun oluyor hic yakinlasmiyor nolur var mi boyle bisey yasayip cozum bulan yildim artik