Gulizar005 Kızlar pimpirikli bir anne olarak bişey sormak istiyorum bebeğim bazen ağzı açık uyuyor sizce neden yada bebeği ağzı açık uyuyan anne var mı
Dorukcnannesi Gulizar005 burnunu temizliyormusunuz? Benim bebeğimde kücükken öyle uyurdu gerci hala kücük 4 aylık:) o sorun kalktı ama hergün temizliyorum kaloriferli evlerde evin havası da cok kuruyor burnu da kuruyor bebişin
papatya011 Gulizar005 benimde öyle uyuyor 16 aylık suan ama burnu tıkalı olmasa da öyle uyuduğu oluyor sürekli açık değil ama biraz açık biraz kapalı canı nasıl isterse öyle uyuyor
dandiniko Gulizar005 canım soğanı ikiye kes 6 7 tane karanfil batır ve odanıza koyun burnunuzu çok güzel açar. Dün hırıltılı uyuyordu. Yaptım nerdeyse ananda kesildi hırıltısı
Gulizar005 Dorukcnannesi banyodan sonra yapıyorum ama günlük yapmıyorum çünkü asla izin vermiyor burnunu temizletmeye
Dorukcnannesi Gulizar005 hergün yapmayı deneyin eger duzelirse tıkalı oldugu icindir düzelmezse bi doktora götürün o zaman yani ben olsam öyle yapardım. Kac aylık bu arada?
Dorukcnannesi Gulizar005 peteginizin üZerine de su koyun odayı da nemlendirmeye calısın eviniz cok ısınıyosa eger burnu kuruyordur buyuk ihtimal
Gulizar005 papatya011 benim ki arada yapıyordu sanki bu aralar arttı yarın ilk iş burnunu aspiratörle çekmek olucak
Dorukcnannesi Gulizar005 daha ne☺️ Kücükmüs daha burnu kurudugu icin öyle yatıyordur benim oglumda öyle yapıyor cunku sabahları kalkınca temizlerim, bi yaz gelse de petekler kapansa diye dört gözle bekliyorum valla
Gulizar005 Dorukcnannesi burnunu daha kolay nasıl temizleyebilirim aspiratör kuru kuru zor oluyor şırıngayla su sıkıp öyle temizleyen duymuştum
Dorukcnannesi Gulizar005 ben öyle temizliyorum benim oglumda 1.5 aylıkken geniz akıntısı vardı zature oldu hastanede hep öyle yaptılar banada öyle yapmamı önerdiler hiçbi zararı yok aspiratör zaten burnun ucundakileri ceker sırınga arka yolları da temizliyormus
Ubera 7 aylığız 2.aydan beri serum fizyolojikle günde 2-3 defa temizliyorum.nem sıcaklığa dikkat ediyorum ama ağzı açık.bebeğim alerjik doktorum o yüzden olabilir dedi.
Gulizar005 Ubera bebeğiniz ağlamıyor mu öyle yapınca gözümün önünde biri yapsa belki yaparım ama hiç görmediğim denenmemiş şeyi ben cesaret edemedim açıkçası
Ubera Gulizar005 ilk başlarda ağlıyordu.şimdi gülüyor rahatlayacağı için. YouTube de Osman gönülalan’ın videoları var oradan bakarak yapmıştım bende.
Dorukcnannesi Gulizar005 bende cesaret edememiştim ilk hastanede yaptırdılar öyle yapmaya basladım yapamam diyorsanız sağlık ocagınızdaki hemsirenizden rica edin isterseniz o göstersin ama bi sekilde yapmanızı öneririm kuru kuru cekmemin hicbi faydası yok
Dorukcnannesi Gulizar005 yinede yapamam derseniz küçük serum fizyolojikler var onlardan aldın burnuna biraz damlatın yumusasın öyle çekin en azından