Ay valla o aylarda her hareketi yapıyorlar yaa çok takılmayın. Bir de meme verin bol bol siz sutunuz varsa ,bir sebep olmasa da ağlıyorlar ac diye düşünmeyin illa ki.Tabi yine garantiye alın ac olmadığını. O dönemde bebeler bolbol agliyor. Ekstra hergunden farklı bir ağlama ise tabii takip edin ama değilse sarılın konuşun emzirinn😊