ElizsMomM Bebeğim 9,5 aylık ve bu üst ön 4 alt ön 4 olmak üzere 8 dişi çıktı haliyle emerken çok fena ısırıyor buna çözüm bulan var mı artık dayanamıyorum acısına kanıyor o derece çok çaresizim
Gtfa2901 ElizsMomM oğlum 11 aylık ve bunu neredeyse her gün yaşıyoruz. Ben emmeden bi kaç saniye önce unutturmak adına ilgisini dağıtıyorum saçlarını felan okşuyorum o an ısırmıyor. Ama tabi bazen pat diye ısırıyor.
ElizsMomM Gtfa2901 emerken ısırmasa bile bırakıp geri çekilirken mutlaka yapıyor ve dayanılmaz bir acı yaşıyorum her emzirişimde ben korkuyu yaşamak daha beter oldu artık napcam bilmiyorum 😔