3 4 gün önce ani bir hareket yaptım üst bacağıma aniden kramp girer gibi oldu kaç gündür hafif topallıyordum bugün biraz yürüdüm şimdi belimin aşağısından hissediyorum ama sadece sol ayağım çok kötü yürüyemiyorum ve ağrım var bir komşum bel fıtığı galiba dedi sizce ne ve ne yapmam gerek hiçbir vilgim yok napıcağımı bilmiyorum 34 fünlüğüz bu arada