melodininoglu o kahvaltı karışımı nasıl bilmiyorum ama içine bir şeyler karıştırılabiliyor mu? Ufak tefek yumurta sarısı peynir falan ekleyip deneseniz. Karışım önermiyorlar ama bir dönem ben de sadece karışım yedirdim. Bir de Ben kızımı peynire süzme peynirden kendim mayalayıp yaptığım peynirle alıştırdım. Zor oluyor ama üzme peyniri akşamdan suya koyuyorum tuzu gitsin diye. Ertesi gün normal yoğurt mayalar gibi mayalıyorum 4 6 saat arası mayalanıyor, açtıktan sonra kapakları açıp yarım saat oda sıcaklığında bekletiyorum, 4 saat dolapta bekletiyorum ve süzüyorum, temiz bir bez ve süzgeç ile. Krem peynir gibi labne gibi oluyor. Böyle böyle peyniri sevdi. Hatta bugün kaşar peynir yedi mutlu oldum 😁