Merhaba anneler kızım 17aylık çalışan bir anneyim kızım bakıcıda kalıyor. Sorum şu ki özellikle uyuyacağında emziğini heryere sürerek emmeye çalışıyor yani emiyor sürüyor (yastığa battaniyeye vs.) Acaba bu ayrılık kaygısının bir dışa vurumu mu bunu yaşayan var mı