İyi akşamlar anneler 🌸bebeğim resmen günde sadece 7 8 saat uyuyo o da yarım saatte bir uyanıyor. Atak haftası değil ama başka bir şeyi var sanki. Uyku gerilemesi yaşayan var mı bu aylarda? Sürekli kalkıp kendini bir o tarafa bir bu tarafa atıyor uyumaya çalışıyor 🙈