Cemilemre 6 buçuk aylık bebeğim. Ek gıdaya başladık haliyle. Ama asla yiyemiyor. Hep öğürüyor. Ve ağzını sıkı sıkı kapatıp açmıyor. Yediremiyorum bi türlü. Ne yapmalıyım. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
venividi kaşıkla mı yediriyordunuz. kızım da 6 aylık. ek gıdaya başladık. dediğiniz gibi ağzını sıkı sıkı kapatıyor, kaşığı görünce bile öğürüyordu. şimdi parmağıma batırıp verince t yiyor arada kaşıkla deniyorum yine ağzını açmıyor