Oğlumun 3.ay kontrolünde doktorumuz kilo alımının iyi olduğunu, geceleri 5 saat uyuyabilecegini söylemişti. Şu an 3 ay 20 günlüğüz, 6.saate alarm kuruyorum. Eğer o saate kadar uyanmazsa uyandırıp emziriyorum. Gece uykusu da beslenme kadar önemli artık. İsterseniz doktorunuza bir danışın.