Hamza65 [url=https://www.hizliresim.com/o9qlcdb][img]https://i.hizliresim.com/o9qlcdb.jpg[/img][/url]
Cansuukoosee Hamza65 bizimkide böyleydii diiişşş geçmiş olsun huzursuzluklar başlar artık biz neler çektik 😮💨😅
Hamza65 Cansuukoosee 😭😭kacgundir emmiyordu zaten ağzı ne yara acaba yara mi dismi diye taa ordanmi çıkar dış apsegibi
Cansuukoosee Nihal42 valla bizim 1 aydır baya mızmız hep dişleri patlıyor üstler baya çıktı altta 2 tane yemeside azaldı uykukarda bazen ağlıyor hala devam yani