Selcukefe-1 Merhaba ben çok büyük ayakkabı tutkunuyum bir sürü ayakkabı çeşitim var ama hamilelikte ayağım 1 numara büyüdü şimdi yavaş yavaş zayıflıyorum acaba önceki kiloma dönünce ayağım yine küçülür mü ? Yani bunu yaşayan var mı bütün ayakkabılarımı neyapıcam yoksa 😭
Tecrubelianne Selcukefe-1 dogumdan bisure sonra eski haline donuyo bende ayagim buyudu sanmistim cok uzulmistum zaten buyuktu 😀😀😀
Damla29 Selcukefe-1 kaynanam bana hamileyken ayaklar büyüyor kızım demişti bende ya anne olurmu öle sey diyodum oğlumu doğum ettim 16 ay olcak ayakkabılarım sıkıyor suan doğum yapıcam gene sanırım gene büyüdüler her hamilelikte büyürmüş ayak
serebro Selcukefe-1 numara değişmemişti ama son 2 3 ay sismisti bot giyemedim. Dogumdan sonra normale dönmüştü.
Deletedmom5284 Selcukefe-1 evet düzeliyor bende doğuma 42 ile gittim 40 giyiyorum normalde bi kaç aya düzeldi
Deletedmom454 Benimde hamileyken ayağım büyümüştü ama hala ayakkabılarım biraz sıkıyo tamamen eski halime dönünce nasıl olur bilmiyorum
Dunyayigeziyorum Benim ilkinde 1 ikincide 1 olmak üzere 2 numara büyüdü ve en sevdiğim ayakkabılarım başkalarına yar oldu .kıyafet ve ayakkabındoşabıö baştan aşa değişti malesef
Tuba Selcukefe-1 İlk hamileliğimden önceki kilomdan daha da zayıf oldum ayaklarım 1 numara büyük kaldı küçülmedi
SeverusSnape Selcukefe-1 39 numara ayaklarım 41 numara olmuştu. Zaten kibar bi ayak yapısına sahip değildim, hamilelikte resmen kocaman olmuştu ayaklarım. Kardeşimin, babamın, eşimin terliklerini giyiyordum.😁 Doğumdan sonra düzeldi.
Bualemdeyeniyim Selcukefe-1 evet kücülür ayagında ben de topuklu terlik almıstım 40 no simdi kücüldü ayağın büyük geliyor. Kayınpederim de ayaklarım sistigi icin pide gibi olmuslar demisti sndhdnjsjaja
denos_63 Selcukefe-1 sanmıyorum ya hamileyken ayakkabılarım dar geliyodu terlik almıştım son 5 ayı terlikle geçirdim ama doğumdan sonra o terlik ayağıma girmedi😂😂