Merhaba anneler. Geçen gün alerji sonrası alınan önlemler diye paylaşım yapmıştım. Hepinize çok teşekkür ederim baya bi bilgilendirme yaptınız. Ama sıkıntı şurada biz henüz alerji testi yaptıramadık ve ortalama bir - bir buçuk ayımız var test için. Tabi eğer doktor gerek görürse test yaptıracakmış. Yoksa önceki doktorlar gibi atopik dermatit diyip geçmezler inşallah. 😔 ben bu süre zarfında kendimce yumurta ve süt ürünlerini kesmek istiyorum. Eğer düzelme olursa doktorda uğraşmak istemiyorum. Size sorum… alerjik bebeklere sabah öğlen veya akşam veya yatmadan önce ne hazırlayıp yediriyorsunuz beni bu konuda bilgilendirimisiniz. Örnek vermek gerekirse…
bebek 1 yaşında
A101 den eti lifalif yulaf ezmesi aldım. Suyla kaynatıyorum. İçine de meyve ezip koyuyorum.
Burada ki bir kaç arkadaştan yulaf sütü badem sütü önerisi aldım. Başka ne tarifleriniz var acaba ?