Kızlar başlarda bebeğim ememediği icin sağarak beslemistim fakat her gün de emzirmeyi deniyodum sağim cok yorucu oldugu icin ve sütü daha da tayziklendirdiği icin birakma karari aldim ya sadece emzircektim yada sadece sağarak beslicektim ikisi birden olmuyodu emzirmeyi sectim ve bu son 3 haftadir her yöntemi denedim işe yaramadi yada ben beceremedim ( önden sağmak, yaslanarak emzirmek, makas tutus ) 2 gündür blok emzirme yöntemini deniyorum şöyle belirli satlerde hep ayni göğüsten emzirmeye blok emzirme deniyormus örneğin 3 e kadar sağ göğüsten emzirip 3 ten sonra sol göğsü emziriyorum. E dolayisiyla emzirmediğim taraf baya doluyo onuda rahatsiz ettiği zaman elimle sağiyorum dolaba atiyorum sağmisken rahat emer diye emmek istediğinde veriyorum emebiliyo. Her neyse tayzikle başınız dertteyse bir arastirin derim blok emzirme yöntemini deneyin umarim faydasi olur🤗