secoz Ben doğuma gidene kadar 9 ay boyunca sadece kola içtim diyebilirim, aşırı bulantı kusmam vardı sadece kola istiyordu canım, doğum yaptım yine içtim hiç bi sorun yaşamadım çok şükür, acı da yedim, baharatlı da yedim, nohutta yedim, kuru fasülye de yedim, turşu da yedim, kısaca herşeyden yedim bi sorun olmadı kızımda