Ben fiyatına göre çok begendim prima premium care kullaniyordum malum fiyatlar uçtu alım gücü azaldı sadece bazen çişi çok kokuyor ama bazen primada da oluyordu hiç taşma sızıntı lastik izi de olmadı tek sorunu bezi 1 numara büyük almak gerekiyor normalde primada 4 numaraya gecmistik ama baby turco da 4 numara dar geldi 5 numara daha iyi oldu