Yoruldum Selam canım anneler , 4 ay 22 günlük bebeğim 4. Ay atağına gitmeye bugün karar verdi sanırım … uyumuyor ağlıyor mızır mızır hiç böyle bir bebiş değildi biz de atak kervanına katıldık sanıyorum.. Geçecek geçecek:) Var mı öneriri olan şimdiden teşekkür ederim 🙏
Deletedmom_52 Yoruldum ya şu an havalar soğuk ama bizim atağımız yaza denk geldiği için hergün duş aldırıp masaj yapıyordum, hergün dışarı cıkıp hava alıyorduk ve öyle böyle yorulup uyuyodu.
Mery35 Yoruldum benim bebeğim tam 4 aylık ama bu sürekli ağlama krizleri mızmızlanmalar uyumamalar üç buçuk aylıktan beri var daha ne kadar sürer bu bilmiyorum 🙄🙄
Busemertt Yoruldum özellikle geceleri tutuyor aksiliği o yüzden en sıcak odada küvete su doldurup çıpıldatıyorum bi güzel yoruluyor üstüne duş aldırıyorum kremliyorum emziriyorum bi nebze olsun uyuyor. Uyuyor dediysem de yanlış anlaşılmak istemem 1 - 2 saat falan ama buna şükredecek konuma getirdi bu 4. Ay beni 😂
Yoruldum Deletedmom_52 Teşekkür ederim ☺️ rutinimizde her akşam 20 de banyosu var minik kuşun ama banyodan sonra cin gibi bakar oldu 🤭😬
Yoruldum Bu arada dişler acayip kaşınıyor , ah salyalar diş kasıyıcılar 🤤🤤 Bu diş dönemi 3. Ayda başlayıp 12. Aya kadar sürebilir diyor doktorumuz , kullandığınız her hangi bir bitkisel ürün var mı diş huzursuzluğu için ?
Deletedmom_52 Yoruldum akşamları banyo bizimde uykumuzu kaçırıyodu biraz daha erken yaptırmayı deneyin banyosunu sonrada masaj yapın ninni söyleyin umarım işe yarar 🙏🏾☺️
Yoruldum Mery35 Merhaba 🥰 geçecek geçecek te , daha kolay nasıl ilerleriz onu bilen varsa söylese daha iyi olur 🥰🥰