Fatmablmt-33 2 aylık kızım var bugün gün boyu hiç uyumadı uyuduğu da hep 5-10 dk lik uykulae ve hep ağlayarak uyanıyor emzirmeye çalıştım emiyor ara ara bırakıp ağlıyor neyi var anlamadim.
Deletedmom_61 Fatmablmt-33 emerken ağlamayı benim kızımda yapıyor gazı var diye düşünüyor yani bırakıp gaz yapıp geri tutuyor
Kadernur Fatmablmt-33 bubgun benim oglum da oyleydj 3 qylik olucaz insallah 1 hafta sonra kolik bir bebek goturdum hastaneye gazi varmis hafif karin ağrısı varmis doktor aksamlarj daha cok aglar aksamlarj ağrısı bastirjr dedi bide büyüme atagiymis bazi bebekler 3. Ayinda bu huyu birakirmis bazilari 9. Ayda allah hepimixe sabir versin
Giz3w Fatmablmt-33 gaz sancilari 2.ay zirve yapar 3 te biter cogunlukla.Siz cikardigini dusunsenizde icinde cikardigindan cok daha fazlasi var malesef.Emip aglayip memeyi tekrar aglamasi gazdan olur gazi cikarmak icin surekli emmek ister duzenli bi emzirme yapmalisiniz cok sık emzirirseniz daha cok sıkısır ve rahatsiz olur icinden cikilmaz bir donguye girersiniz
martinguney merhabalar büyüme atağı, 8. hafta atağı yaşıyorsunuz yarın daha sakin olacaktır merak etmeyin :)
martinguney Fatmablmt-33 benim bebeğim de iki aylık dun asla uyumadı ağladı en zor günümüzdü ama bugun melek gibiydi butun gun sakindi hep uyudu merak etmeyin atak haftaları boyle oluyor hepimize sabir diliyorum guc kuvvet diliyorum 😊🙏🏼 en onemlisi bebeklerimize sağlık ve huzur 🙏🏼🧿