Arkadaşlar dün gece başlayan kesilmeyen bi böbrek sancısı yaşıyorum zannedersem üşümeye bağlı oldu. Acile gittim fakat doktor üstünkörü baktı benim ilgi alanım değil bol su iç parol iç geçer dedi başından savdı beni.Bi de Klavunat 1000mg yazdi icip icmemekte kararsizim Emziriyorum sute geçer mi bilmiyorum yarim polikliniklere gidicem ama bu gece için bana ağrımi az da olsa hafifletebilcegim bi yöntem söyleyebilir misiniz belki yaşayanlar olmuştur diye sormak istedim napacagimi şaşırdım iyice