Kubra27 Kızlar şuan 38 günüm son 15 gündür akıntı veya kan yoktu bittmisti yani bugün çok yoğun kan geliyor parça olarak normalmi ??
Skbn01 Kubra27 evet normal benimde 2.doğumumda 35 günlükken bitti dedim 2 gün sonra tekrar başladı ve dediğiniz gibi aşırı yoğun bir kanamaydı doktora sorduğumda çok normal demişti