Rabiactm Oğlum 7 aylık biberon kullanamıyorum icemiyor sinir oluyor. Pipetli mi onerirsiniz bardak tarzı olanlardan mi. Bardakla verdiğimiz de içiyor ama çekebilir mi acaba onlardan
Yagmuurr Rabiactm Sudan bahsediyorsunuz sanırım pipetli için erken diye düşünüyorum bardak tarzı bu ay için daha uygun olur bence
Rabiactm Yagmuurr bardaktan içiyor ama ondan çekebilir mi bilemedim açıkçası ama deneyeceğim artık NUK un var onu kullandınız mı bilginiz var mı acaba
Marinedeniz Lansinoh kullaniyoruz cok memnunum ama biraz ucunu hafif deldim ben cok az akiyordu .. 7 aylik bebek icin bardak ve pipet olmaz pipetle icemez zaten