Buketpoyraz Kızlar bebeğim bugün ilk aşısını oldu , vucüt sıcaklığı dokununca falan normal , başı karnı vs normal sıcaklıklta ama makattan ölçünce 37.5 çıktı sizce agrı kesici vermeli miyim?
Hilalyildz Buketpoyraz ilk aşısını oldu dediğinize göre bebeğiniz daha çok küçük ve ilk 3 ay 37.5 yüksek ateştir doktorum bu şekilde yönlendirmişti beni. Müdahale etmenizi öneririm
thrcrn Buketpoyraz huzursuzsa 2.5ml calpol verebilirsiniz yenidoğanda 38 ateş kabul ediliyor ama önceliğiniz odayı soğutmak kıyafetlerini çıkarmak ve eklem yerlerine soğuk bezler vs koymak olabilir