Bir tanıdığımıza doktoru alerjik bünyeye sahipsen sinovac ol değilsen biontech ol demiş. Bende alerjik bünyeye sahip olduğum için 2 doz sinovac oldum hiç bir sıkıntı yaşamadım. Sadece bebeğimi aşıdan 2 saat sonra emzirmem gerektiğini söyledi aşıyı yapan kişi. Yeni korona atlattığım için 3. dozu 2 ay sonra yine sinovac olarak yaptırcam.