Zerrinakarsu Bugün menenjit bexsero ilk doz olduk eve geldik gayet güzeldi bir süre sonra sanırım bacağı acımaya başladı.. nasıl ağlamak anlatamam kıyamadım paronax fitil verdim.. ateşi yoktu ağrısı vardı çok yanlış Mı yaptım? Ateşi çıkmadan vermemelimiydim. Canının acımasına dayanamadım 😢
GiybetReis Zerrinakarsu bexsero ateş ve agrı yapabilir demişti bize doktorumuz. Aşıdan 4 saat önce calpol verin dedi. Aşıyı olduktan 4 saat sonra tekrar calpol verin demişti.
Zekimurendebizigorecekmi Zerrinakarsu Çok yüksek ateşte kullanılıyor canım fitil . Aklında bulunsun . Bir sahan ki ilk seçeceğim hem ağrı kesici hem ateş düşürücü calpol olsun derim .
Doga12_ Zerrinakarsu bizde olduk ateş yaptı bacağı sisti baya kızardı ağladı çok ama doktor ateş olucak dedi bu 2.dozumuzdu zaten 38 buçukta şurup verdim geçti ateşi olmadan sadece ağrısı olduğu icin fitil vermeyenin bence bize doktorumuz hafif soğuk kompres yapım demişti fitil çok tavsiye edilen birşey değil ateşi çıkınca bile şurup kullanın diyorlar hep
Minicikbirmucize Zerrinakarsu 6 saat ara ile 2 kez calpol verdim sadece fitil vermeseydiniz keşke sünnet olduğunda kullanmıştık en son yani çok ağrısı olursa kullanılıyor
Pericikk GiybetReis bizim doktorumuz ateş 38 i geçmeden ağrı kesici verme, ağrı kesici aşının etkisini azaltır ateşin olması iyi vucut bağışıklık sağlar demişti bende aşılarda sonra ateşi çok çıkarsa veririm sadece, fitil hiç kullanmadım doktor calpol önerdi
GiybetReis Pericikk anladım bizim ki de böyle dedi işte 😊 her aşıdan önce sonra vermiyoruz zaten birtek bexsero için bunu dedi😊
Zerrinakarsu Doga12_ 😢 neyse ders olsun bana bu calpol evde kutu kutu, sen git fitil ver o an acısına dayanamadım
Utkucan Zerrinakarsu yanlış yapmışsın tabi ki direk fitil verilir mi keşke çocuğa başta calpol verseydin
Utkucan Zerrinakarsu ya iyi ama çocuk büyütüyoruz kocaman olmuş bebek insanın aklına gelmez mi calpol hatta aklınıza calpol gelmeyip nasıl fitil geldi ona şaşırdım
Deletedmom_49 Zerrinakarsu az önce bende post açtım. Benim oğlumda da ates ve huysuzluk yaptı aşı. İlk doz bizimde. Fitil verdim öyle sakinlesti. Şurup verdigimde şurubu olduğu gibi kustu. Endişelenmeyin. Fitil de ateş ve ağrı kesici. Hatta daha etkilisi. 🌸Rabbim yardımcimiz olsun balım
Prensesannesi38 Zerrinakarsu hemen fitil kullanmayın önceliğiniz calpol olsun hem aşının etkisini düşürüyor
Ates_mami Zerrinakarsu bence doğru. Paranox s de calpol de aynı. İkisi de parasetamol. Ateşi olmasına gerek yok bunları vermek için. Ağrısı olduğu için de verilir. Paranox makattan emilim yaptığı için daha hızlı etki ediyor sadece farkı bu ben şahsen yerinizde olsaydım elimde olsaydı calpol olmasaydı paranox verirdim.
Zerrinakarsu Ates_mami doktor bana buna benzer birşey dedi verirken fitili, ikisinde aynı şey gibi ama sanki dolven ve fitil için söylemişti .. teşekkür ederim içim. Biraz rahatlıyor
ataninannesii Zerrinakarsu benim oglumda da cok ates yapti hatta ilki degil nedense ikinci dozu yapti. fitili cok cok mecbur kalmadikca önermiyor doktorlar o yüzden keske vermeseydiniz ama zarari da olmaz bi kereden. psikolojik olarak da olumsuz etkisi oluyormus fitilin.