Herkese hayırlı akşamlar..
Kardeşim 15 günün sonunda karantinası bittiği için içi yine rahat etsin diye 2.kez covid testi verdi ancak yine pozitif çıkmış.. Şuan hiç bir belirtisi kalmadı, zorunlu karantina süresi de normalde bitmişti ama neden böyle oldu anlayamadık. Bu şekilde 2.kez pozitif çıkan böyle bir durum yaşayan var mı acaba ne saçma bi hastalık ya🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Allah herkese şifa versin..🙏🏻🥺