33 aylık oğlum geçtiğimiz haftaiçi 2 kez ateşlendi 38.6 oldu calpolle geçti hi daha da tekrar etmedi bu sefer de dün akşamdan beri ne yerse çıkarıyor acile gittik sadece bulantı önleyici şurup verdi 2 tane 😔 bu durumu yaşayan var mı ? Varsa başka ne iyi gelebilir buna ben ne yapabilirim ?🙄