Camlara clin içeriğinde alkol var bı seferde boca etmeyın cama. Sılecegınız alan kadar sıkıp sıkıp sılın. Bezınız yıkanmıs duru suyla durulanmıs olmalı. Eskı atlet falan kullanıp memnun kalmayan var yıkatırken yumusatıcı kullanmıslar haberlerı yok. Bez les olsa yıne temız oluyor o derece ıyı. Tabı ben once ıclerı sılerım bezım bıraz kırlendıyse o nemıyle dısındakı kırı alırım sonra baska temız bezle sılerım bıraz takıntılıyım yojsa aynı bezle sılmeyı denedım yıne guzel yapıyor. Koltuga halıya cıf her yer kullanıyrdum yaka manşet kırlerıne de sıkardım memnundum . En son vanıshın koltuk halı ıcın spreyını aldık cok ıyı. Yerlere de cif tüm yüzeyler için olan, beyaz sabun yazıyor ustunde sanırım onu cok begenmıstım. Banyoya cıllıt bang kırec ve sabun kalıntısı falan kalmıyor.mutfaga da aynı marka. Camlar için clinde ısrarcıyım hıc yorulmadan yarım saatte tum camlar tertemız oluyor, bakın yorulmadan dıyorum🤣 sırke kolonya su karısımını onerenler vardı bı deneyemedım aynı etkıde olur mu bılmem bı deneyın ıstersenız. Bu arada oldugum yerde kömür isi oluyor cam sılerken fazla bez kullanırım annem ankarada tek bezı hıc degıstırmeden camlarını tertemız yapıyor.