esra-egemen [url=https://www.hizliresim.com/8eogaak][img]https://i.hizliresim.com/8eogaak.jpg[/img][/url] Merhaba kızlar; Aranızda kan tahlili yorumlayacak sağlıkçı vs arkadaşlar var mıdır? Kanımda enfeksiyon olabilir mi ateşim 40 oldu birdwn bire hicbiseyim yoktu öylesine rutin kan vermiştim.
Zekimurendebizigorecekmi esra-egemen az da olsa lökositlerinizde bir artış olmuş . Bence bir covit testi verin derim şu aralar çok yaygın maalesef
Sevvalboke esra-egemen canım bunda enf bakılması wbc yüksek olsa belki enf ve derim ama 2 tane atmışsın ikiside aynı crp değeri lazım