Sedayun13 Kızlar bebeğimin kilosunu çok merak ediyorum evde tartı var tartıya çıktım kiloma baktım sonra kızımı kucağıma alıp kilosuna baktım acaba bu yöntemi deneyen var mi aranız da
zynpzynp Sedayun13 bimde tarttırın biz öyle yapıyoruz 😂 ilk gittiğimizde kasiyer şok olmuştu sonradan alıştı 😅 geçen gittim diyo nasıl kilo alabldi mi bebiş 😅
Sedayun13 Kızım en son 4 aylıkken kilosu 6900 du ebe 200 grm düştü iste suan 5 aylık oldu benim kilom 70 kızım kucağıma aldığımda tartıda kilom 78 cikiyo
zynpzynp Sedayun13 bimin kasadaki tartışarı var ya e zaten onlar hassas tartı doktordakiyle aynı çıkıyo.ilk aylarda yatırıyoduk içine şmdi oturmaya başladı oturtuyoruz direk 😂 geçen eşim gitmiş kasiyer kucağnda bebeği görünce tartılcak mı abi demiş okadar ki alıştılar artık 😂