Biz akşamları 7-7 buçuk arası banyosunu yaptıktan sonra yatağa geçiyoruz emerek ya da kanguruda uyuyor şimdilik.(haftaya 6 aylık olcak) hastalık vs ekstra durumlar olmadıkça sadece emmek için uyanıyor 3-4 kez. Sabahları 6 6 buçuk arası güne başlamış oluyoruz. Geceleri kaka yapmadıkça bezini değiştirmiyorum uykusunun açılmaması için yine aynı şekilde emmek için uyandığında kesinlikle konuşmuyorum bi süre sonra o da alışıyor. Yalnız alıştırma sürecinde misafir vs olmaması daha iyi olur çünkü iş zorlaşıyor :)